4 תשובות
דבר ראשון קוטפים המון תירסים לבמבה, טוחנים ת'גרעינים דק דק דק סבמבה. כך עושים ת'במבה אין אין אין כמו במבה. בתנור זה מתנפח יואו! תיראו איך זה תופח! אז חותכים לבמבונים ומוסיפים חמאת בוטנים! כך עושים ת'במבה איזו מסיבמבה אין אין אין כמו במבה אין אין אין כמו במבה אין אין אין כמו במבה!. של אוסם!
דבר ראשון חותכים המון תירסים לבמבה טוחנים תגרעינים דק דק דק סבמבה כך עושים תבמבה אין אין אין כמו במבה בתנור זה מתנפח יואו תראו איך זה טופח אז חוצכים תבמבונים ומוסיפים חמאת בוטנים כך עושים תבמבה אין אין אין כמו במבה של אסם!!!!
אני הייתי עושה לך פרח על המאמץ ^
שואל השאלה:
תודה
תודה
באותו הנושא: