תשובה אחת
למה אתב עושה את זה?
איזה מן משחק אתה משחק?
למה אתה מוחק אותי כשאני איתך?
כשאני ממשיכה בשלי, אתה נזכר להודיע לי שאתה כאן.
למה אתה משתמש בלב שלי כדי להעסיק את עצמך?!
כי מה?!?!
אני לא מתכוונת לשחק את המשחק החולני שלך!
וגם לא את.
מה שהוא לא מנסה לעשות, את לא תתני לו להצליח!
הוא אידיוט שהפסיד אותך!!!!!
בחורה אנושית ושווה וכנה ועוצמתית.
אישה אף פעם לא אוהבת בעצמה את הכל...
מטבע האדם... את יודעת לחפש מה יש באחרים ואין לו.
ואם לא ואם את לא מספיק "כוסית" בשבילו!
אחותי הוא כנראה לא סיים 5 יחידות בגרות כשזה מגיע לבנות..
האופי הוא המושך! הרגש והתודעה.. וזה מה שיפה בך! וזאת הסיבה שאפשר להתאהב בך.
תחייכי ותאהבי את עצמך את לא אשמה.
תמשיכי בשלך!!!!!עכשיו טיפה קשה לך אני יודעת..
אז תבכי ותתפרקי לא מעט ובסוף לא!
בסוף את לא תזכרי אותו!
ולא את מה שהרגשת כלפיו.
אולי לבד.. אולי עם מישהו אחר.
אבל בסוף אחותי את תזכרי שאת שווה הרבה יותר!!