תשובה אחת
שואל השאלה:
שמע נכון שרובינו רוצים לז**ן אותם ולעשות שם הרבה יותר ממה שאנחנו עושים שם עכשיו אבל כשאתה בצבא אתה לא יכול לעשות מה שבא לך וכמו שאמרתי מלוחם מצופה יותר ואני חושב שגם היו מתעלמים מהמקרה הזה אם הוא לא היה מצלם ומפרסם את זה אז שלא יופתע,נכון שהיינו רוצים שכל המצב הזה ישתנה ונוכל לעשות מה שאנחנו רוצים בלי לתת דין וחשבון אבל עד שזה ישתנה צריך ללכת לפי הכללים ומי שלא הולך לפי הכללים ועוד מפרסם שלא יצפה שיחליקו לו על זה,בשירות שלי ראיתי לא מעט מקרים שחיילים נענשו על דברים שטותיים וחיילים אחרים שלא נענשו על דברים יותר חמורים נטו כי הם לא פרסמו את זה ברשתות ועם כמה שזה עצוב לצה"ל ממש חשוב התדמית שלו לפעמים אפילו יותר מדברים שאמורים להיות חשובים יותר
שמע נכון שרובינו רוצים לז**ן אותם ולעשות שם הרבה יותר ממה שאנחנו עושים שם עכשיו אבל כשאתה בצבא אתה לא יכול לעשות מה שבא לך וכמו שאמרתי מלוחם מצופה יותר ואני חושב שגם היו מתעלמים מהמקרה הזה אם הוא לא היה מצלם ומפרסם את זה אז שלא יופתע,נכון שהיינו רוצים שכל המצב הזה ישתנה ונוכל לעשות מה שאנחנו רוצים בלי לתת דין וחשבון אבל עד שזה ישתנה צריך ללכת לפי הכללים ומי שלא הולך לפי הכללים ועוד מפרסם שלא יצפה שיחליקו לו על זה,בשירות שלי ראיתי לא מעט מקרים שחיילים נענשו על דברים שטותיים וחיילים אחרים שלא נענשו על דברים יותר חמורים נטו כי הם לא פרסמו את זה ברשתות ועם כמה שזה עצוב לצה"ל ממש חשוב התדמית שלו לפעמים אפילו יותר מדברים שאמורים להיות חשובים יותר
אנונימי
באותו הנושא: