9 תשובות
תאמת שראיתי תתמונות, ולא השפיע עליי
בדרך כלל אני מפחדת קצת מהדברים האלה
ברו הוא אכל
וזה הסיפור שהתפרסם
אבל צודק חוץ מזה הוא גם ממש נורמלי הוא פשוט היה רעב, לא כך?
שואל השאלה:
^איפה ראית שאמרתי נורמלי זה פשוט לא כזה מגעיל כמו מה שרוצחים סדרתיים אחרים עשו
אנונימי
מי אמר שזה יותר מגעיל? מה שאתה עושה זה לנרמל אותו
זאת לא תחרות..
אתה
אתה מבין שזה רוב הסיכויים שזה חשיפה ראשונה של אנשים לדברים האלה נכון?
אתה יודע לכך שלא כולם בודקים על רוצחים סדרתיים כן?
שואל השאלה:
^^הנה עוד אחת קיצונית... כל דעה יש לכם מה להגיד
אנונימי
למה להשוות פאקינג רוצח סדרתי לרוצחים אחרין כאילו זה שזה"פחות מזעזע" לא אומר שזה בני אדם מסכנים שסבלו את הגורל הזה. נו באמת תתבגר.
איך הדעה שלה קיצונית בדיוק?
אתה אומר שאנשים לא צריכים להיות כאלה מוזעזעים מגפרי כי יש יותר גרועים, אבל רק בגלל שיש משהו יותר גרוע לא אומר שזה לא מזעזע גם
יש אנשים עם רגישות יותר גבוהה לדברים האלו
אני אישית צפיתי בסדרה גם וכואב לי על כל הבחורים שהוא הרג והטריד אבל זה לא הפחיד אותי או משהו
זה פשוט הפך לפופולארי בגלל הסדרה והרבה אנשים נחשפו יותר למקרה
יש הרבה רוצחים סדרתיים שעשו דברים מזעזעים וגפרי אחד מהם אבל כל מקרה הוא שונה ואין ממש איך להשוות
גם חלק גדול שמזעזע במה שהוא עשה זה שהוא גם אכל אותם