5 תשובות
כי לא מקבלים פרחים על אנונימי
שואל השאלה:
אם אתה כותב מאנונימי,מהמשתמש שלך (לא מנתק את התשובה מהמשתמש או משהו) פשוט לוחץ על "מענה אנונימי"
אז אם אתה מקבל פרח הוא לא נחשב?
חשבתי שכן
אם אתה כותב מאנונימי,מהמשתמש שלך (לא מנתק את התשובה מהמשתמש או משהו) פשוט לוחץ על "מענה אנונימי"
אז אם אתה מקבל פרח הוא לא נחשב?
חשבתי שכן
הוא לא נחשב.
כי תחשבי בתכלס שאנשים יכולים לראות על מה קיבלת את הפרחים שלך, ואם קיבלת פרח אנונימי וזה יחשב בפרחים זאת לא יהיה תשובה אנונימית יותר.
כי תחשבי בתכלס שאנשים יכולים לראות על מה קיבלת את הפרחים שלך, ואם קיבלת פרח אנונימי וזה יחשב בפרחים זאת לא יהיה תשובה אנונימית יותר.
אבל אם נגיד תרשמי תגובה רגילה, תקבלי עלייה פרח, ואז תנתקי מהתשובה אז הפרח יחשב פרח ולא יראו אותו בפרחים.
כי זה לא משתייך לעמוד שלך
באותו הנושא: