5 תשובות
כי את אנונימי
כי זה אנונימי
ואם היית מקבלת אותו אז היו רואים בפרחים שלך וזה כבר לא יהיה אנונימי
את לא מקבלת אותו כי את מאנונימי
זה כאילו הקטע...
אנונימי הוא אנונימי גם מהפרחים שהוא מקבל... משהו כזה
בגלל שאת אנונימית אז הפרח אנונימי כזה...