7 תשובות
מעצבנים
אנונימית
למה שמישהו ישמח שנועצים בו מבטים
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל זה לא מחמיא? הרי אם נועצים בך מבט זה אומר שאוהבים את איך שאת נראית?
^אבל זה לא מחמיא? הרי אם נועצים בך מבט זה אומר שאוהבים את איך שאת נראית?
אנונימי
מעצבנים
אנונימית
^זה לא מחמיא כי אני לא חושבת שהם מסתכלים עליי כי הם אוהבים את איך שאני נראית אלא להפך
אנונימית
שואל השאלה:
מאיזו עוד סיבה אפשר לנעוץ מבטים אם לא שפשוט אוהבים את איך שאת נראית?
מאיזו עוד סיבה אפשר לנעוץ מבטים אם לא שפשוט אוהבים את איך שאת נראית?
אנונימי
הם לא נועצים מבטים כי הם אוהבים אותך זה יותר שהם נגעלים נראלי
באותו הנושא: