התחברות הרשמה

שאלה לגבי הבגרות בלשון למי שעשה כבר

בדפים של מערכת הצורות אני יכולה לכתוב בצד הערות ודברים קטנים שעוזרים לי למצוא את השורש והבניין וזה? או שאסור לכתוב על הדפים האלה שום דבר חוץ
מהתשובות עצמם
18 במאי 2024, 14:11
בגרותלשוןכיתה י"א    
2 תשובות
אפשר, אבל יש גם דפי טיוטה שעדיף לכתוב שם.
ה
ההוא בצד השני
שואל השאלה:
מביאים דפי טיוטה? הבנתי שהדפי טיוטה הם רק בשלב של הסקירה ממזגת
אנונימית
באותו הנושא:
למי שעשה היום את הבגרות בלשון ובחר בפועל איזה שאלות עשיתם בפועל?
למי שעשה את מערכת הצורות בבגרות בלשון (זאת שאלה ממש פשוטה)
לגבי הבגרות שהיתה היום בלשון
שאלה לגבי הבגרות בלשון
לגבי הבגרות בלשון היום
האלה שעשו את הבגרות בלשון עד כמה היא קשה?
למי שעשה את הבגרות בלשון 30% יש לי כמה שאלות אליכם
מי שעשה היום את הבגרות בלשון, מה כתבתם בטענת נגד רווחת בשאלה הראשונה?
עוד שאלה לגביי הבגרות בלשון
לגבי הבגרות בלשון שהייתה מי שיודע בוודאות
אני ממש בלחץ לגבי הבגרות בלשון תיכנסו