התחברות הרשמה

אני ממש בלחץ לגבי הבגרות בלשון תיכנסו

אני לא יודעת כמה קיבלתי אבל אני משערת שזה בין 45-50 וממש לא בא לי מועד ב.
אם ציון ההגשה שלי הוא 66 וציון ה30% הוא 71 יש סיכוי שאעבור?
11 במאי 2023, 01:15
בגרותלחץלשון    
4 תשובות
כן
המלכה.❤
שואל השאלה:
כמה בערך אקבל?
אנונימית
כן
א
אחות של קיילי גנר 123
עדיף לך מועד ב. יש סרטונים ממש טובים באינטרנט שמסכמים את החומר
ג
גלעד_הבת67
באותו הנושא:
לגבי הבגרות שהיתה היום בלשון
לגבי הבגרות בלשון היום
לאנשים שעשו היום את הבגרות בלשון תיכנסו
שאלה לגבי הבגרות בלשון
לגבי הבגרות בלשון שהייתה מי שיודע בוודאות
רק אני בלחץ לגבי הציונים של הבגרות חורף בהיסטוריה?
איך לעבור את הבגרות בלשון כמו שצריך כאילו טיפים יש לי עוד שבוע ואני ממש בלחץ
לגבי הבגרות בהיסטוריה. תיכנסו בבקשה
אתם בלחץ לקראת הבגרות בלשון היום????
עוד שאלה לגביי הבגרות בלשון
בקשר לבגרות בלשון היום...תיכנסו שניה