14 תשובות
קחי אתזה עם יוגורט הכי קל
אני גם הייתי ככה פשוט לתת לעצמך רגע ולבלוע את כל המים ביחד בלי לחשוב
ולא להילחץ!!
ולא להילחץ!!
בן 22 ועדיין לא יודע לבלוע אל תרגישי נבוכה
תנסי לשים אותו על קצה הלשון לשתות מים ולהרים את הראש למעלה ישר
תנסי לשים אותו על קצה הלשון לשתות מים ולהרים את הראש למעלה ישר
וואו זה טיפה מגעיל אבל תלעסי פיתה/לחם/ כל דבר אחר לעיס, ושהוא הפך לעיסה שימי את הכדור בתוך זה ותבלעי זה תמיד עובד
תשימי הרבה מים בפה ואז את לא מרגישה את הכדור בכלל את מרגישה כאילו את שותה רק את המים בלי הכדור
שואל השאלה:
אני ינסה אם הלחם תודה
אני ינסה אם הלחם תודה
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שזה כדורים יחסית גדולים לפעם ראשונה
הבעיה שזה כדורים יחסית גדולים לפעם ראשונה
אנונימית
בהצלחה
אולי תחתכי את הכדור לכמה חתיכות קטנות יותר ותבלעי כל חתיכה בנפרד
שואל השאלה:
אבל זה אם נוזל בפנים
אבל זה אם נוזל בפנים
אנונימית
^אה אז אולי זה לא אפשרי. זה ממש נוזל או גל כלשהו?
מה גודל הכדור?
מה גודל הכדור?
שואל השאלה:
גודל של נמלה
גודל של נמלה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הגדולות לא הקטנות
אבל הגדולות לא הקטנות
אנונימית
מציע למקם את הכדור במרכז הלשון, לשתות מים ולנסות שלא לדאוג גם אם מרגישים את הכדור בזמן שבולעים
דקה לפני שכתבתי את זה בלעתי כדור
דקה לפני שכתבתי את זה בלעתי כדור
באותו הנושא: