6 תשובות
פשןט לעשות את זה מבלי לפחד
לקחת כוס מים לקחת כדור פשוט להכניס את היד עם הכדור לסוף של הפה ממש בגרון ולבלוע עם מים
תנסה לגרגר ולבלוע או פשוט לשתות הרבה מים ועם הזמן תלמד כבר
קוטג נגיד או לפרק
גם לי זה היה קשה זה פשוט עובד עם הזמן
תעשי את זה מהר כזה
לשים בלשון ולחשוב על משהו אחר באותו זמן
אם אתה מפחד תנסה לחתוך אותו לשתיים אבל בכללי שים מים בפה שים את הכדור ואז תבלע