5 תשובות
אני חושבת שאתה צריך פשוט להעלות נושאים יותר מעניינים שאתה זוכר שאתם דיברתם בבית ספר, יש לי אותו מקרה אבל אני זו שמעלה את הנושאים, זה מאוד מייאש, אבל תנסה גם להחמיא לה לדוגמא על התמונות וכול זה וכמה אתה נהנה לדבר איתה... בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה אבל לא יצא לנו לדבר הרבה אז. הקשר שלנו בשבועיים באחרונים של החופש היה מבוסס על צחוקים איתה ועם החברות שלה ומדי פעם חיבוקים וכאלה.
ומה הבעיה בזה תגיד לה דוגרי שאתה רוצה לשמור איתה אל קשר ואתה לא רוצה לאבד את זה בגלל החופש (ימח שמו חחח סתם)
שואל השאלה:
רציתי לומר לה שאני רוצה לדבר איתה דוגרי כי אני מרגיש איתה בנוח והכל אבל שכחתי את המילה. תודה:)
על לא דבר ובהצלחה בהכול