5 תשובות
תמתחי אותו עם שיר באנגלית שתתרגמי...
וכזה חח. ממצב

אם אתם מכירים תשלחי סתם משהו כמו פפךל ואז תכתבי בטעות אם הוא עונה תראי שהוא מחבב גם אותך ואז תמשיכו את השיחה

אם אתם לא מכירים תשלחי לו מי זה? ומשם תמשיכו את השיחה
אם תצטרכי אני פה
+-
פשוט תשלחי לו "היי, מה קורה?" הוא כבר יבין שאת מתחילה איתו ותני לו לעשות את העבודה..
היי חתיך אני מחבבת אותך.. ואתה? ;)
אנונימי
אם באלך לפרט לי בפרטי אני אעזור בכיף