כבר חצי שנה שאנחנו מדברים, מקנאים אחד לשני, מבחינתנו אנחנו לא יכולים להיות עם אף אחד אחד( הוא לא עם בנות אני לא עם בנים) אתמול יצאתי למסיבה וחבר שלו ראה אותי רוקדת עם ידידים שלי ואמר לו והוא רב איתי הייתי אצלו בבית התנשקנו עשינו הכל ואנחנו לא ביחד ואני לא מבינה את זה אנחנו לא זוג ואנחנו מתנהגים כמו זוג נשוי למה הור מתנהג ככה