אני והקראש שלי בקטע ואנחנו מתנהגים כמו זוג ותמיד ילדים בבית ספר זורקים לנו הערות כמו (המשך למטה)
"אתם זוג??" "אתם מתנהגים כמו זוג" ואנחנו אומרים שאנחנו לא ואז הוא מוסיף שהוא לא רוצה חברה בכלל.. וזה ממש פוגע ברגשות שלי ואני מרגישה שהוא בעצם סתם משחק בי.. מה אתם חושבים על זה?