9 תשובות
בפועל לא הייתי יכולה לעשות שום דבר,
אולי הייתי מתפללת וגם זה לא בטוח כי כנראה שזה היה צריך לקרות
ותחשבו שאם הייתם מודיעים על זה לכולם אף אחד לא היה מאמין לכן אז..
אולי הייתי מתפללת וגם זה לא בטוח כי כנראה שזה היה צריך לקרות
ותחשבו שאם הייתם מודיעים על זה לכולם אף אחד לא היה מאמין לכן אז..
כלום. אין לי השפעה על זה ואם אני אתחיל להזהיר אנשים יחשבו שאני משוגע
אני יודע שצהל לא היה מאמין לי לכן הייתי מתקשר לחברים, בנובה
נוסע לעוטף (שעה נסיעה),
מפזר את המסיבה (חצי שעה - ארבעים דקות)
עובר בית בית בעוטף מודיע להם (4 שעות)
ואז לא היו מגיעים לאף אחד
מפזר את המסיבה (חצי שעה - ארבעים דקות)
עובר בית בית בעוטף מודיע להם (4 שעות)
ואז לא היו מגיעים לאף אחד
אנסה לספר לאנשים בצהל אבל כנראה לא יאמינו לי, ואם אני אגיד לא שים בנובה אז כנראה המחבלים היו מגיעים לתל אביב שזה ממש גרוע
מנסה להודיע את זה לאנשים
נשארת בכוננות
ומודיעה למשפחה ולמי שאפשר
ונשארת ערה מהפחד חח
נשארת בכוננות
ומודיעה למשפחה ולמי שאפשר
ונשארת ערה מהפחד חח
שואל השאלה:
אף אחד לא היה מאמין לך^
אף אחד לא היה מאמין לך^
אנונימי
אולי מתקשרת למשטרה ומביאה אנשים שיפנו את האזור
ואלה פונה לצהל אבל כמו שהתצפיתניות למדו זה לא היה משנה
אז מתקשר לאנשים שאני מכיר מנובה ואומר להם לנוס על נפשם
אז מתקשר לאנשים שאני מכיר מנובה ואומר להם לנוס על נפשם
באותו הנושא: