עשיתי תעודת זהות ולקח לה מחא זמן להגיע ולפני שהיא הגיע שלחו לי הודעה כזאת ממשרד הפנים של משהו כמו: "האם התעודת זאת כבר הגיע עליך ואפשר להכניס אותה לתוקף הקש 1 אם עוד לא הגש 0" משהו כזה וזה עדיין לא הגיע באותו זמן אז עשיתי 0 ואחרי שבועיים היא פתאום הגיע אבל היא בטח לא בתוקף כי סימנתי שהיא עדיין לא אצלי נכון?