3 תשובות
שואל השאלה:
אני בת אגב
אני בת אגב
אנונימית
לי יש סמסונג גלקסי s24 ואני ממש ממליצה
אבל יקר אנחנו קנינו כשהייתה הנחה ממש גדולה
אבל יקר אנחנו קנינו כשהייתה הנחה ממש גדולה
למתקפלים יש קצוות די עגולים
באותו הנושא: