26 תשובות
א-רומנטי א-מיני ידוע גם בתור ארואייס
^+^^ למה שיהיה לדבר הזה דגל ?
כי זאת נטייה מינית
וממתי צריך דגלים לנטיה מינית ?
מה זה השטות הזאת
מה זה השטות הזאת
מלפני המון זמן כבר יש דגלים
א-מיני ביחד עם א-רומנטי.
צירפתי קשירו עם הסבר עלזה אבל בכללי לא מבין למה הם חלק מקהילת הלהטב, אין ךי משהו נגדם אבל המטרה היחידה שלנו בעולם היא להתרבות ולחיות עם מישהו, בשנייה שאין לך את האפשרות לחוות רגשות מעבר לכעס, שמחה ועצב לדעתי זה משהו שדורש טיפול ולא את הדגל הישן של הולנד.
צירפתי קשירו עם הסבר עלזה אבל בכללי לא מבין למה הם חלק מקהילת הלהטב, אין ךי משהו נגדם אבל המטרה היחידה שלנו בעולם היא להתרבות ולחיות עם מישהו, בשנייה שאין לך את האפשרות לחוות רגשות מעבר לכעס, שמחה ועצב לדעתי זה משהו שדורש טיפול ולא את הדגל הישן של הולנד.
קישורים מצורפים:
הם מרגישים את כל הרגשות בעולם וגם אהבה, לא רומנטית אבל אהבה
זה נקרא אהבה פלטונית, אתה אוהב את המשפחה שלך והחברים שלך אבל לא בקטע רומנטי נכון? זאת אהבה פלטונית
זה נקרא אהבה פלטונית, אתה אוהב את המשפחה שלך והחברים שלך אבל לא בקטע רומנטי נכון? זאת אהבה פלטונית
aroace
א-מיני וא-רומנטי
א-מיני וא-רומנטי
הם לא רוצים קשר מיני, כמו שהומו לא ירצה קשר מיני עם אישה ככה הם לא רוצים קשר מיני או רומנטי עם אף אחד
זה העניין, הם לא רוצים קשר רומנטי משום סוג, וזה לא שפשוט לא מתחשק להם, הם לא מרגישים משיכה בכלל, איך אפשר להגיד שזה חלק מהקהילה הלהטבית ולא משהו שכדאי לנסות לפתור דרך שיחה עם מטפל/רופא?
למה זה משהו שצריך לפתור? אני לא רואה בזה בעיה
שואל השאלה:
^^^תודה שהסברת ליי לא הבנתי את זהה עד שהסברת
^^^תודה שהסברת ליי לא הבנתי את זהה עד שהסברת
אנונימית
אה אתה לא רואה בעיה בזה שהגעת לעולם עם שק אשכים/ביציות ומנגנון שלם בגוף שנועד להפרות רק בשביל שתוכל לאמר "אה אני מרגיש שאני א-מיני"
אבל אין לי כוח להתווכח והנקודות אמינות שלי על הקשקש אז עדיף שאני אפסיק ויום טוב לכולם
שואל השאלה:
ניק יש לזה רמות מסיומות?כיאלו נגיד ואני נדלקתי על מישהו ונכנסתי לפרופיל שלו באינסטגרם וגילתי שהוא ארו אז אין לי סיכוי בכלל?
ניק יש לזה רמות מסיומות?כיאלו נגיד ואני נדלקתי על מישהו ונכנסתי לפרופיל שלו באינסטגרם וגילתי שהוא ארו אז אין לי סיכוי בכלל?
אנונימית
אין לך סיכוי
שואל השאלה:
ביכי
ביכי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על העזרהה
תודה על העזרהה
אנונימית
aroace
לא דגל של מדינה זה בטוח
''ניק יש לזה רמות מסיומות?כיאלו נגיד ואני נדלקתי על מישהו ונכנסתי לפרופיל שלו באינסטגרם וגילתי שהוא ארו אז אין לי סיכוי בכלל?''
כן
הוא קטן מעוד וכנראה שהוא לא יפתח רגשות ובטוח שלא ברמה גבוהה אבל אנשים כאלו כן מסוגלים להרגיש אהבה רומנטית גם אם ברמה נמוכה מאוד
לפחות חלקם
זה משתנה
אבל עדיף לא לפתח תקוות
כן
הוא קטן מעוד וכנראה שהוא לא יפתח רגשות ובטוח שלא ברמה גבוהה אבל אנשים כאלו כן מסוגלים להרגיש אהבה רומנטית גם אם ברמה נמוכה מאוד
לפחות חלקם
זה משתנה
אבל עדיף לא לפתח תקוות
שואל השאלה:
אוקיי תודהה((:
אגב זה היה היפותטי בשביל להבין את זה
אוקיי תודהה((:
אגב זה היה היפותטי בשביל להבין את זה
אנונימית
זה הדגל של הא רומנטים
זה לא דגל של מדינה,
זה סתם דגל דגל עם צבעים כנראה.
זה סתם דגל דגל עם צבעים כנראה.
^אבל מה הקטע של אהבה פלוטונית? היא לא תוביל אותי לקשר מיני עם מישהי וזה רק שם אחר להגיד שאני מרגיש אחראי ודואג למשפחה ולחברים
ארו-אייס
באותו הנושא: