3 תשובות
התנפחות בבטן יכולה להיות משתייה מרובה, או אכילת מאכלים עם הרבה מלח
זה לא קשור לקלוריות
זה קשור לנפח של מה שאכלת
ומן הסתם שהיא תתנפח זה כי אכלת משהו
היא תרד אחרי זה
כי הגוף אוגר שומן ברגע שלא אוכלים מספיק זה ממש לא בריא