3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מרחיבה ביולוגיה זה פשוט יחידה חובה
אנונימית
איך יש לך בגרות בביולוגיה בכיתה י'?!
זה לא הגיוני
אנונימית
בגרות בגרות
תיגשי למועד ב של המבחן