3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מרחיבה ביולוגיה זה פשוט יחידה חובה
אני לא מרחיבה ביולוגיה זה פשוט יחידה חובה
אנונימית
איך יש לך בגרות בביולוגיה בכיתה י'?!
זה לא הגיוני
זה לא הגיוני
אנונימית
בגרות בגרות
תיגשי למועד ב של המבחן
תיגשי למועד ב של המבחן
באותו הנושא: