התחברות הרשמה

עזרה בלימודים בבקשה

"לפני שניכנס ללימוד המשנה ברצוננו להציג שני אירועים שהתרחשו בשתי מסעדות: בחוק הישראלי אין חובת הזנה כחלק מהשכר, אבל בענף המסעדות מקובל שהעובדים מקבלים ארוחה מתפריט המסעדה.
לפניכם שני מקרים:
* במסעדת היוקרה "דלישס", שבה כל מנה כולה בסביבות 300 שח, החליטו בעלי המסעדה לא לתת למלצרים מנות מתפריט המסעדה.
* במסעדת הדגים "יוחנן הסנדלר" הגבילו את העובדים. מותר להם לאכול רק מנות שעולות פחות מ-80 שח.

חשבו על שני המקרים. לפני דעתכם, האח יש לעובדים זכות לדרוש יותר ממה שהמעביד מציע?"


תעזרו בבקשה, פרחים לכל מי שעוזר
8 במאי 2022, 03:02
שיעורי ביתמורשתבית ספרעבודה    
2 תשובות
בדלישס הם יכולים לדרוש מנה חלקית
אבל ביוחנן הסנדלר לדעתי זה האידיאך
SHRAGA
יש להם זכות לדרוש אבל הבעלים לא חייב לתת להם
D
Donna Paulsen
באותו הנושא:
עזרה בלימודים, בבקשה תעזרו לי
אפשר עזרה בלימודים בבקשה?
עזרה בלימודים בבקשה כיתה י ומעלה או מי שטוב בתנך
טיפ בבקשה לעזרה בלימודים?
בבקשה עזרה!אין לי כח להשקיע בלימודים בשיט וזה מתחיל לפגוע בי
היי אני בלימודים עכשיו וחייבת עזרה.. בבקשה תכנסו
לא משנה מה אני עושה אני עדיין גרוע בלימודים (בבקשה עזרה)
אומרים לי שאני טיפשה ואני לא מבינה כלום ושאני מבקשת עזרה בלימודים אף אחד לא עוזר
בבקשה תעזרו זה שאלה שקשורה ללימודים חייבת עזרה
אנשים בבקשה אני חייבת עזרה אני נכשלת בלימודים אני פשוט נכשלת אני רוצה לבכות
עזרה בבקשה בנושא מהפכות בלימודים