6 תשובות
תעשי קוקו
זה כנראה לא יהרס וגם אם כן קצת אז מקסימום תחדשי בבוקר
אם את לא רוצה לחדש בבוקר אז לעטוף את השיער כמו מטפחת שתגן על השורשים עובד מצוין מניסיון
השיער לא יהרס, מקסימום תעשי קוקו ולכי לישון לילה טוב
אין איך תחדשי בבוקר
אני תמיד עושה וזה זה לא ככ פוגע פשוט תישני עם קוקו נמוך ובבוקר תעברי על זה שוב עם נהרס