6 תשובות
גולגול לא כי זה יכול להרוס את ההחלקה של השיער פשוט קוקו, גבוה אני פחות ממליצה כי זה נותן צורה של הראש ואז כשמפרקים את הקוקו אולי זה ישפיע על השיער החלק
בקיצור קוקו נמוך
קוקו נמוך לא חזק מידי
לא פזור. כי בשיער מצטבר חיידקים וזה עלול לגרום לך לחצ'קונים בפנים (מנסיון)
קוקו נמוך שהגומיה לא חזקה מידי
קוקו נמוך אבל לא צמוד מדי
אני אישית ישנה עם השיער פזור אבל שמה אותו כזה מעל הכרית מאחורי הראש אני לאדעת איך להסביר את זה