5 תשובות
למה שם איכסוש ❤❤
אנונימית
אוקי בייב
לא אליךך סליחה :(
אנונימית
זה מה שעלה לי או שלא התכוונת אליי
יש איזה מסעדה בעזריאלי לא? בקומה גבוהה