5 תשובות
גומבה
בדייט הראשון שלי לקחתי אותה בשקיעה עד הערב לסיבוב באגם של באר שבע. (זה שצמוד לאיקאה) ממש רגוע שם ויפה שם והיה פשוט כיף לדבר, להכיר ולהסתובב.
כלא גלבוע
באר של בת שבע
פיצה שמש חחח
באותו הנושא: