התחברות
הרשמה
הגיוני שמאז שהפסקתי לקחת לוסטרל השמנתי ממש?
הפסקתי לקחת לוסטרל כבר משהו כמו חודש, והשמנתי משהו כמו 5 קילו
14 במאי 2024, 17:38
השמנה
ירידה במשקל
תרופות
בטן
כדורים
תשובה אחת
כן לאחר הפסקה מהכדורים או במהלך שתייה של כדורים יכול להצטבר משקל
י
יעל1000
באותו הנושא:
איך זה שמאז שהפסקתי להאמין באלוהים החיים שלי רק מתדרדרים?
זה הגיוני שמאז שהתחלתי לקחת כדורים פסיכיאטרים ומאז שהפסקתי אותם על דעת עצמי אני לא מצליחה לבכות?
איך זה הגיוני שמאז שהפסקתי לשתות קולה ועברתי לשתות רק מים אז אני נהיית שבעה יותר מהר? לא מסוגלת לסיים את האוכל בצלחת
הגיוני שמאז שהתחלתי לעשות מדיטציה הפסקתי להיות לחוצה בגלל דברים ואני גם יותר מרשה לעצמי ליהנות??
הגיוני שמאז שהפסקתי לרצות למצוא חבר
לגיטימי שמאז שהפסקתי לאכול בשר הרזתי?
הפסקתי לקחת את התרופות וחזר לי הOCD הגיוני?
איך זה שמאז שהפסקתי להיות נחמדה לאנשים הם פתאום מנסים להתקרב אלי?
זה מוזר שמאז שהפסקתי לעשות ס*ס יש לי יותר אנרגיות?
זה הגיוני שהשמנתי אחרי שהפסקתי לקחת גלולות?
זה הגיוני שמאז שהתחלתי לקחת ברזל יש לי יותר גזים והתנפחה לי הבטן במיוחד התחתונה?