16 תשובות
המופע בישראל?
סליחה על הבורות
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
היי גם אני קניתי
הלוואי שהייתי חושבת כמוך, כרגע אני מתרגשת הרבה יותר מידי
Apf
שואל השאלה:
אוף בא לי גם להתרגש
אנונימית
לאן את טסה?
Apf
שואל השאלה:
אל איי
אנונימית
אהה נייס אני לברלין
תהני!! (:
Apf
שואל השאלה:
תודהה מה האלבום האהוב עלייך? וכמה זמן את איילאש? (חחס סליחה משעמם לי)
אנונימית
חחח זה בסדר את רוצה לפרטי?
Apf
שואל השאלה:
כןן
אנונימית
שואל השאלה:
אומייגד דיברתי איתך בעבר
אנונימית
איזה קטע
Apf
ואי זה חלום שלי
אני מאמינה שברגע האמת ההתרגשות תחזור.
ראיתי סרטונים מההופעות שלה ורק מלראות זה היה נראה מטורף.
שואל השאלה:
כאילו עוברות לי מחשבות של היא רק בת 17 והיא רק בן אדם ולפני כמה ימים ממש לא הייתי ככה
אנונימית
כשתתקרב ההופעה
גם אני קניתי. ההייפ יחזור כשההופעה תתקרב, היא מדהימה