16 תשובות
כן אבל זה אמור להיות הפוך כמו במצלמה האחורית רואים אותך
שואל השאלה:
אבל אני ממש מעוות שם
אבל אני ממש מעוות שם
אנונימי
זה הופך את הפנים המראה אז במציאות ובמראה דומה מבחינת הלבוש כמובן אבל זה הופך את הפנים.
במצלמה אחורית זה איך שרואים אותך
במצלמה אחורית זה איך שרואים אותך
שואל השאלה:
את לא מבינה שאני מעוות מאוד במצלמה לא הגיוני שאני נראה ככה זה בכלל לא דומה למראה בכלל
את לא מבינה שאני מעוות מאוד במצלמה לא הגיוני שאני נראה ככה זה בכלל לא דומה למראה בכלל
אנונימי
איך אני אמורה להבין? לא כתבת את זה..
בסהכ הכל ניסיתי לעזור.
ולא יודעת אבל בעיקרון רואים אותך כמו שרואים אותך במצלמה האחורית.
בסהכ הכל ניסיתי לעזור.
ולא יודעת אבל בעיקרון רואים אותך כמו שרואים אותך במצלמה האחורית.
שואל השאלה:
זה לא נכון שאלתי חבר שהצטלמתי במצלמה האחורית והוא אמר שאני ממש לא נראה ככה. בכלל
זה לא נכון שאלתי חבר שהצטלמתי במצלמה האחורית והוא אמר שאני ממש לא נראה ככה. בכלל
אנונימי
המראה לא כמו המציאות המראה זה כמו מצלמה קידמית
ולי אמרו שאני נראית כמו שאני מצטלמת במצלמה אחורית
ולי אמרו שאני נראית כמו שאני מצטלמת במצלמה אחורית
שואל השאלה:
אבל את לא מבינה שיש כאלה שהמצלמה מעוותת אותם
אבל את לא מבינה שיש כאלה שהמצלמה מעוותת אותם
אנונימי
מי אמר שאני לא מבינה בסך הכל אמרתי את מה שזה
וגם אותי זה מעוותת אותי תאמין לי אני ניראת זוועה במצלמה אחורית אבל זה עובדה
וגם אותי זה מעוותת אותי תאמין לי אני ניראת זוועה במצלמה אחורית אבל זה עובדה
ושאלת שאלה עניתי,
רואים אותך איך שאתה במצלמה אחורית
רואים אותך איך שאתה במצלמה אחורית
שואל השאלה:
אבל יש תמונות שאני נראה ממש דומה למראה זה פשוט לא נכון מה שאת אומרת
אבל יש תמונות שאני נראה ממש דומה למראה זה פשוט לא נכון מה שאת אומרת
אנונימי
האמת קשה אבל זו האמת שאלת שאלה עניתי.
אל תשאל שאלה אם אתה לא מוכן לקבל תשובה שלא רצית לשמוע
אויש נפגעת כי צדקתי?
אני באמת שואלת את עצמי מי אתה חושב שאתה שתקרא לי "טיפשה" איכס איזה חינוך
אני באמת שואלת את עצמי מי אתה חושב שאתה שתקרא לי "טיפשה" איכס איזה חינוך
תקשיב ילד בלי חינוך מקווה שאמא שלך יודעת שאתה ככה מדבר לבנות שלא עשו לך כלום
איכס הבנים בדור הזה זוועה
אתה חתיכת ילד מסכן וממורמר יאלה
מאחלת לך שידברו אלייך לא בכבוד כל החיים
איכס הבנים בדור הזה זוועה
אתה חתיכת ילד מסכן וממורמר יאלה
מאחלת לך שידברו אלייך לא בכבוד כל החיים
אנונימית
דיווחתי לך על ההודעות מאחלת לך שיחסמו לך את המשתמש ונאמר אמן
באותו הנושא: