2 תשובות
הם לא רואים אותך כמו שאת רואה את עצמך במראה אבל פשוט תנסי להתרגל להצטלם ממצלמה אחורית כי הם רגילים כבר לראות אותך ככה זה לא שאת נחשבת מכוערת
אני מנסה להתרגל לזה ותאמת שזה קשה אבל מתישהו אני אצליח
אני מנסה להתרגל לזה ותאמת שזה קשה אבל מתישהו אני אצליח
אמאלה אני בטוחה שאת מושלמת אחותי!!!3>
באותו הנושא: