התחברות
הרשמה
אם מותר עד 80 בכביש ונסעתי נגיד בסביבות ה84 מצלמת מהירות תתן דוח?
14 במאי 2024, 00:46
נהיגה
מהירות
מצלמות
דו"ח
2 תשובות
בדרכ עשר מעל זה בעייתי
גבולי
Queen Butterfly
לא ייתנו דוח על 4 קמש יותר
ע
עדן love yourself
באותו הנושא:
מותר לסוע? בהוברבורד היום בכביש?
אני תמיד נוהג בדיוק את המהירות המותרת, טבל כולם אומרים לי שנגיד בכביש של 90 מותר 100. זה נכון?
מותר לנסוע בכביש של 90 קמש?
האם מותר לנסוע בכביש על המהירות המותרת אבל לא מעל?
אם אין תמרור כמה מותר לנסוע בכביש מהיר ובכביש עירוני?
הייתי כביש של 90 ונסעתי עד 98 יהיה לי דוח??
היה כביש של 90 ונסעתי 96-98 זה דוח?נהגת חדשה
בכביש מהיר כתוב שמותר לנסוע 110 קמ"ש אבל למה יש כבישים מהירים שמותר 90
בכביש מהיר שאין פניה שמאלה ויש תמרור 214, מותר לעשות פניית פרסה?
אם היתי בכביש מהיר והיה מצלמת מהירןת ונסעתי בטעות 70 80 זה דוח או רק מעל המותר?
אתמול נסעתי בכביש שבין אולגה לחיפה בדרך חזור ויש שם מצלמה ומותר לנסוע 110 ונסעתי 80 אננ לא יודעת למה