7 תשובות
שואל השאלה:
^^ למה שאסע 85 ב90?
^^ למה שאסע 85 ב90?
אנונימי
המהירות המותרת היא המהירות המותרת.
זה שכולם נוסעים מעל המהירות המותרת, לא אומר שהחוק משתנה.
יש מצלמות מהירות שמדייקות יותר ויש כאלה שפחות כמו שיש שוטרים שנתפסים יותר על המהירות וכאלה שפחות והתירוץ של "רשום 90 אז מותר 100" לא יתקבל
זה שכולם נוסעים מעל המהירות המותרת, לא אומר שהחוק משתנה.
יש מצלמות מהירות שמדייקות יותר ויש כאלה שפחות כמו שיש שוטרים שנתפסים יותר על המהירות וכאלה שפחות והתירוץ של "רשום 90 אז מותר 100" לא יתקבל
עדיף שלא
יש מצלמות מהירות
יש מצלמות מהירות
אנונימית
מותר הכול אסור שידעו
אספר לך בקצרה
בכביש של 90 נוסעים 110 בכביש של 100 נוסעים 120
ובכביש 6 נוסעים איך שרוצים
לא ממליץ באמת לנהוג ככה
אבל לפי מה שאני רואה כול הזמן זה בערך ככה בכבישים בארץ
בכביש של 90 נוסעים 110 בכביש של 100 נוסעים 120
ובכביש 6 נוסעים איך שרוצים
לא ממליץ באמת לנהוג ככה
אבל לפי מה שאני רואה כול הזמן זה בערך ככה בכבישים בארץ
לא, בכביש 90 נוסעים 85
לא
בכביש של 90 מותר 90
בכביש של 90 מותר 90
באותו הנושא: