5 תשובות
את יכולה הודעה קולית כזאת של תקשיב אני לא יודעת איפה אני ולהתחיל לצחוק או משהו בסגנון
בהודעה את יכולה גם תכלס אותו דבר אבל זה לא ירגיש אמין כמו הודעה קולית
מביך שלך , למה שתרצי לעשות דבר כזה כדי לקבל צומת לב?
תעשי טובה לעצמך ואל תעשי שטויות כאלה
J.t
שואל השאלה:
זה צריכה לעשות את זה אם לא הייתי צריכה לא הייתי עושה תאמינו לי וזה ממש לא בשביל צומי זה סיפור ארוך למה אני צריכה
אנונימית
אבל אתה יודע שההורים שלי חשבו שאני שיכוריה?
וזה מצחיק כי אני לא, אני באמ לא.
אני שתיתי רק ** שוטים של וודקה ושלוש בקבוקי בירה אני לא שיכורה. למה שאני איהיה שיכורה? אוו אתה רוצה לראות את החתול היפה שראיתי? הוא מזכיר ליאותך. כזה מתוק וחמוד. וכמה שאני אוהבת אתכם.

משהו כזה במלא הודעות בנפרד.
אנונימית