התחברות
הרשמה
משעמם לי ככה שבאלי להכיר פה אנשים אז מי שבני 17-18 אני עושה קבוצה באינסטה
תרשמו לי בפרטי מה השם משתמש שלכם ונדבר שם וכאלה זרמוו
7 ביולי 2021, 21:23
הכרויות
גיל 17
נושאים לשיחה
ידידות
הודעות
2 תשובות
יאללה
L
LAmmmm
שואל השאלה:
יאללה שלחי שם משתמש בפרטי שאני יראה שעוד זורמים אני יעשה קבוצהה
H
HahAhhahahha
באותו הנושא:
איפה להכיר אנשים? לאו דווקא בנים סתם אנשים
אם משעמם לי ובא לי לדבר עם מישהו, איפה אפשר להכיר אנשים?
למה אנשים כאלה משעממים?אני מנסה להכיר אנשים ואין צחוקים הכל משעמם..
משעמם לי, איזה אפליקציות יש בשביל להכיר ולדבר עם אנשים?
משעמם, איך אפשר להכיר אנשים חדשים.
איפה להכיר יותר אנשים? אני בבית ספר רק עם בנות דתי ומשעמם והבנות משעממות ואני רוצה חברים זורמים כאלה לא כמו בבית ספר
אני בשמירה ומשעמם לי ואני רוצה להכיר אנשים, על איזה אפליקציה אתם ממליצים?
אני לבד משעמם ליי אני לבד ובאלי להכיר אנשים חדשים מה לעשותת?
היי משעמם לי ואני במוד להכיר אנשים
יוצא לי לראות בנים ברחוב שבאלי להכיר אותם
איך אני יכולה להכיר עוד אנשים כדי לדבר איתם בהאוס פארטי ממש משעמם לי כבר