9 תשובות
לא יודע
וואי איזה יופי (אימוגי לב)
תשאל אם זה בטעם צ'דר חלפיניו
חיים שלי
אימאלה אני בא אלייך עכשיו רק לזלול את העוגה שמרי לי קצת!!!
ואשקרה תבוא אל תבייש
ואשקרה תבוא אל תבייש
^חחח אל תעשה את זה בחיים
^ חחח למה זה דווקא חמוד, אתה גם יכול לומר סתם וזה גם יכול לשמח אותה.
זה מצחיק רצח אם מישהו היה עושה לי את זה כנראה לא הייתי מדברת איתו יותר בחיים/ רוצחת אותו (אבל בקטע טוב)
ואיי חיים שליי איזה אשת חייל זכיתיי
באותו הנושא: