10 תשובות
חדמש לאכול
אם עושה לך לא טוב לאכול, אל תאכל..
תאכל,חבל שזה ייזרק
ולא יצאת מניאק,טוב שעשית את זה עכשיו ולא חיכית עם זה.
וואלה באמת דילמה
לאכול לאכול
אנונימית
אם טעים תאכלל
לאכול כפרע
תאכל, עוגה זה נהדר
תאכל זה טעים
לאכול מזאת אומרת
לאכול מה אתה צריך רשות ממנה?