10 תשובות
לא ממש
אני ממש שונאת את כל הקונספט הזה של "בנים רוצים מישהי שתתנהג כאילו היא אמא שלהם ותהיה כמו אמא שלהם"
למרות שלא נראה לי שזאת הייתה הפואנטה של השאלה
אבל אם אני אנסה לענות רגיל על השאלה-
תכלס כן כי אז אני אוכל לפחות להבין את חברה שלו ולדעת פחות או יותר מה עובר לה בראש
אבל בעיקרון אני לא בן אדם שטוב בשמירה על קשרים אז אולי עדיף שלא יצא עם מישהי כמוני
אני ממש שונאת את כל הקונספט הזה של "בנים רוצים מישהי שתתנהג כאילו היא אמא שלהם ותהיה כמו אמא שלהם"
למרות שלא נראה לי שזאת הייתה הפואנטה של השאלה
אבל אם אני אנסה לענות רגיל על השאלה-
תכלס כן כי אז אני אוכל לפחות להבין את חברה שלו ולדעת פחות או יותר מה עובר לה בראש
אבל בעיקרון אני לא בן אדם שטוב בשמירה על קשרים אז אולי עדיף שלא יצא עם מישהי כמוני
חד משמעית
כן זו לא הפואנטה בכלל תאמת^^
ברור
לא
וואו האמת שאלה מדהימה לא חשבתי על זה אף פעם ככה
זו דרך נהדרת להסתכל עלינו באופן אובייקטיבי
אני חושבת שבגדול כן, אני בת זוג דיי תומכת, מקשיבה, אכפת לי מאוד ואני יודעת שהכוונות שלי טהורות ואני לא רוצה לפגוע ולהפך רוצה לעשןת רק טוב לבן אדם שלי, אז אני מאמינה שאני אשמח שתהיה לבן שלי בחורה כמוני
כמובן שגם לי יש את הפאקים שלי ויש דברים שקשה לעכל בי וזה בסדר אבל בסך הצמונה הכוללת בטח שכן
זו דרך נהדרת להסתכל עלינו באופן אובייקטיבי
אני חושבת שבגדול כן, אני בת זוג דיי תומכת, מקשיבה, אכפת לי מאוד ואני יודעת שהכוונות שלי טהורות ואני לא רוצה לפגוע ולהפך רוצה לעשןת רק טוב לבן אדם שלי, אז אני מאמינה שאני אשמח שתהיה לבן שלי בחורה כמוני
כמובן שגם לי יש את הפאקים שלי ויש דברים שקשה לעכל בי וזה בסדר אבל בסך הצמונה הכוללת בטח שכן
אני חושבת שכן. יש כמה נורות אדומות(שקשורות יותר אליי, ולא כל כך משפיעות על המערכות יחסים שלי), אבל בכללי אני מקשיבה ותומכת, ומשתדלת להיות שם בשביל האנשים שאני אוהבת. ואני גם אוהבת בדיחות קרש שזה פלוס.
הייתי רוצה שהוא יתחתן עם בחורה טובה שהוא אוהב
לא ממש משנה לי אם היא "כמוני" או חא
לא ממש משנה לי אם היא "כמוני" או חא
למה לא
באותו הנושא: