14 תשובות
לא, הוא שוביניסט והוא לא מהדת שלי אז פחות
שואל השאלה:
נגיד והוא היה יהודי
נגיד והוא היה יהודי
אנונימית
גם לא^
שואל השאלה:
אז רק אותי הוא מושך אני מבינה
אז רק אותי הוא מושך אני מבינה
אנונימית
עדיין לא חחח
פעם חשבתי שהוא חתיך אבל אחרי שראיתי כמה סרטונים דוחים שלו ירד לי
שואל השאלה:
שתביני שדווקא בגלל הסרטונים האלה עלה לי יותר
שתביני שדווקא בגלל הסרטונים האלה עלה לי יותר
אנונימית
אולי עם הגרסה הישנה שלו
פדיקסול הוא בן אדם מיושן שכל ההומור שלו מתבסס על הקטנת האחר שכל האופי שלו מסרטונים של אנדרו טייט שחושב שהוא סיגמה. ביחס לגיל שלו המנטליות שלו מזכירה ילד בן 12.
יואוו אני בוכהה
פחות
הוא שוביניסט,שמנופוב,הומופוב,בן אדם מיושן לגמרי שחושב שלעשות מאנשים ליצן זה "מגניב".
בן אדם פתטי באמת
בן אדם פתטי באמת
בתור גיי אני אגיד לך, ממש לא.
גוי שוביניסט? ברור
באותו הנושא: