11 תשובות
לבוא עם לבן כי גם אם אתה לא חושב שזה מכבד, זה נראה לא מכבד שביקשו לבוא בלבן יום אחד בשבוע בשביל לזכור את כל מי שנפל בשביל שנהיה פה היום ואם לא תבוא אם לבן זה יראה כאילו לא אכפת לך מהם וכאילו אתה לא מכבד
שואל השאלה:
^ אני בת
^ אני בת
סליחה לאונרדו הבת אבל הבנת את הפואנטה
שואל השאלה:
חחח כן הבנתי אבל כאילו לא יודעת זה מרגיש די מגעיל שביום אבל כולם לובשים צבע חגיגי זה לא חג זה אבל
חחח כן הבנתי אבל כאילו לא יודעת זה מרגיש די מגעיל שביום אבל כולם לובשים צבע חגיגי זה לא חג זה אבל
לבוא עם לבן
תבואי עם מה שבא לך, אם את לא חושבת שזה לא מכבד אז זה בסדר
לבוא עם לבן
דבר ראשון לבן נחשב צבע טהור, מהודר ומכבד, וזה מתאים ליום בו אנחנו מודים, זוכרים ומבקשים סליחה מכל אלה שנפלו בשביל שאנחנו נהיה פה. דבר שני לפי מה שהבנתי יהודים נוהגים ללבוש לבן לאירועים לאו דווקא חגיגיים
שואל השאלה:
כן אבל אתה לא חושב שצריך צבע אבל ולא משהו טהור ומהודר?
כן אבל אתה לא חושב שצריך צבע אבל ולא משהו טהור ומהודר?
אני גם בת :(
ואני כן חושבת שצריך להבדיל בין הצבעים אבל זה ככה כבר מלא שנים ומי אנחנו שנשנה את המסורת הזאת
ואני כן חושבת שצריך להבדיל בין הצבעים אבל זה ככה כבר מלא שנים ומי אנחנו שנשנה את המסורת הזאת
שואל השאלה:
תכלס נכון אבל אני חןשבת שצריך לשנות את זה
תכלס נכון אבל אני חןשבת שצריך לשנות את זה
באותו הנושא: