11 תשובות
שואל השאלה:
מה לא?
מה לא?
אנונימית
כן זה לא מכבד, וזה שאין לך חולצות שהן לא בטן זה סתם מוזר מאוד.. היה כדאי לקנות
ממש לא
חולצת בטן שהיא ממש קצרה זה לא הכי מכבד
שימי את החולצת בטן הכי ארוכה שיש לך בארון עם איזה גינס כחול וזה אחלה
שימי את החולצת בטן הכי ארוכה שיש לך בארון עם איזה גינס כחול וזה אחלה
לא מכבד^^
לא מכבד, תתאימי את עצמך למקום שאת נמצאת בו.
שימי מכנס גבוה או גקט סגור למחצה.
שימי מכנס גבוה או גקט סגור למחצה.
שואל השאלה:
אז לא לבוא בכלל? אין לי חולצות שהן לא בטן
אז לא לבוא בכלל? אין לי חולצות שהן לא בטן
אנונימית
תבואי, ותעשי את מה שכתבתי
חבל לא לבוא בגלל זה
חבל לא לבוא בגלל זה
תנסי לחפש חולצות לבנות אצל המשפחה שלך בבית, תביאי חולצה שחורה...
שימי את החצאית/ מכנס בגזרה גבוהה או משהו.
באותו הנושא: