27 תשובות
כן
לא חחח
הייתי רק על אזהרה מלפני השעייה
לא
הייתי ילדה קטנה ותמימה שפחדה מהשעיה כל פעם שאיחרה לשיעור
הייתי ילדה קטנה ותמימה שפחדה מהשעיה כל פעם שאיחרה לשיעור
לא
אבל הייתי על אזהרה
אבל הייתי על אזהרה
לא
שלא משעים אותי זה מיוחד
השעיה ראשונה בכיתה ו'- רבתי עם ילד מכות ושברתי לו את האף
השעיה שנייה בכיתה ז'- רבתי עם 6 ילדים מכות שהיו בכיתה ט' באותה תקופה
השעיה שלישית- בכיתה ח'- זרקתי שולחן על ילד שרב איתי ונקע לי את האצבע
השעיה רביעית- בכיתה ט' (השנה)- זרקתי בלוני מים מהחלון על ילדים
השעיה חמישית בכיתה ט' שוב פעם- ילד מהכיתה שלי התלונן שהטרדתי אותו. (אני חייב לציין שאמרתי לו שהחולצה שלו יפה)
השעיה שנייה בכיתה ז'- רבתי עם 6 ילדים מכות שהיו בכיתה ט' באותה תקופה
השעיה שלישית- בכיתה ח'- זרקתי שולחן על ילד שרב איתי ונקע לי את האצבע
השעיה רביעית- בכיתה ט' (השנה)- זרקתי בלוני מים מהחלון על ילדים
השעיה חמישית בכיתה ט' שוב פעם- ילד מהכיתה שלי התלונן שהטרדתי אותו. (אני חייב לציין שאמרתי לו שהחולצה שלו יפה)
^אמאא הבלוני מיםם
שואל השאלה:
וואי אתה בחור מסוכן המתנקש
וואי אתה בחור מסוכן המתנקש
השם אומר עליי הרבה
לא
כל הזמן
רצו להשעות אבל פחדו
כן ברור
כל היסודי הייתי מושעת וואי הייתי ילדה חרא באמת
שהייתי אז כן.
לא
אבל אני רוצה שישעו אותיי זה חופש מבית ספר באישור המוריםם
אבל אני רוצה שישעו אותיי זה חופש מבית ספר באישור המוריםם
כן
כן, זה היה כשהייתי בכיתה א', הייתי הכי מופרע ואלים ever, ואז השעו אותי בעונש הכי טוב בעולם, לא ללכת לבית ספר חודש, ואני אחד שמוכן לעשות הכל (חוץ מלפגוע בחיות וחברים ומשפחה) בישביל חופש, ומאז הפסיקו עם העונשים האלה, זה כאילו משרד החינוך עשו לי דפקה
לא
באותו הנושא: