13 תשובות
אממ לא
השעו אותי ליומיים בכיתה ב אני חושבת
כי באמצע שיעור מתמטיקה הפלתי ילד מהכיסא שלו
לא יודעת מה עבר לי בראש חחח, אבל גם הביאו לי דוח וגם השעו אותי על זה
כי באמצע שיעור מתמטיקה הפלתי ילד מהכיסא שלו
לא יודעת מה עבר לי בראש חחח, אבל גם הביאו לי דוח וגם השעו אותי על זה
לא.
כי הייתי ילד טוב חח
כי הייתי ילד טוב חח
אנונימי
אירגנתי מחאה והיא הצליחה והבית ספר התעצבן כי הוא קיבל מלא ביקורת
אנונימית
כן פעם אחת בכיתה ו כי טיפסתי על הקירות של השירותים
ועוד פעם בכיתה ה כי דחפתי ילדה מהמדרגות
ועוד פעם בכיתה ה כי דחפתי ילדה מהמדרגות
כן
שברתי לה ביצה בתיק
שברתי לה ביצה בתיק
שברתי כיסא על המורה שלי, ירקתי על מורה, שברתי חלון, הפעלתי את האזעקה של האש, שברתי ידית של דלת וכל הכיתה נתקעה בפנים לכמה שעות טובות בתוך הכיתה
מכות, עוד פעם מכות, שפכתי על מורה את הקפה שלה כי היא נתנה לי 40, לפרוץ לבית-ספר בלילה רק בשביל מפגש פוקימונים
לא -_-
כן ברחתי ותפסו אותי בכיתה ז
רבתי עם הרכזת חטיבה בכיתה ט
רבתי עם הרכזת חטיבה בכיתה ט
הלכתי מכות בכיתה ז ואפילו הרבצתי למורה מרוב עצבים
אנונימית
לא כי.. כי סה אומר שאני ילדה רעה אם כן אס אני לא להיות ילדה רעה כי.. כי אני ביג גירל אס אני מתנהגת כמו ילדה טובה!
אה בעצם כן
פעם הייתה לנו השעיה שכבתית פחות או יותר שרק ילדים בודדים הגיעו אליה
אבל באמת שזאת לא הייתה אשמתי
פעם הייתה לנו השעיה שכבתית פחות או יותר שרק ילדים בודדים הגיעו אליה
אבל באמת שזאת לא הייתה אשמתי
באותו הנושא: