5 תשובות
מאיפה לנו? אנחנו הבנות ?
בנות...
כי הן סנוביות
כי אתה מציק להם בעין?
כי אתה יפה מידי בשבילם?
כי הם לא מבינות מה הדיל איתך?
כי אתה מכוער מידי בשבילם?
כי הם היו רוצות להתחיל איתך אבל מתביישת?
יכול להיות הרבה סיבות
כי אתה יפה מידי בשבילם?
כי הם לא מבינות מה הדיל איתך?
כי אתה מכוער מידי בשבילם?
כי הם היו רוצות להתחיל איתך אבל מתביישת?
יכול להיות הרבה סיבות
צאחלות
באותו הנושא: