17 תשובות
אולי כי אתה לא הטעם שלהם או כי לא כל מה שמעניין אותם זה גברים
כי ככה?
מה יש להסתכל?
מה יש להסתכל?
לוזריות
זה לא מנומס להסתכל על אף אחד חח
שואל השאלה:
^^מחזק
^^מחזק
אנונימי
בעיקרון יכולות להיות לזה מלא אפשרויות.
אולי אתה יפה מידי?
אולי הן מתביישת?!
אולי לא כל מה שמעניין אותם זה בנים?!?
אולי כי בנות בחיים האמיתיים לא יסתכלו על כל בן שעובר ברחוב?!?!
אולי אתה יפה מידי?
אולי הן מתביישת?!
אולי לא כל מה שמעניין אותם זה בנים?!?
אולי כי בנות בחיים האמיתיים לא יסתכלו על כל בן שעובר ברחוב?!?!
שואל השאלה:
^טוב בנוגע ליפה מדי זה לא אפשרי, אם הייתי יפה מדי היו מסתכלות עלי ברחוב, זה סתם תירוץ טיפשי.
^טוב בנוגע ליפה מדי זה לא אפשרי, אם הייתי יפה מדי היו מסתכלות עלי ברחוב, זה סתם תירוץ טיפשי.
אנונימי
חוצפניות איך אפשר , אני אפילו הייתי מסתכל
מסנוורות מהיופי מסכנות
אנונימי
^^^^^אין לי שמץ איך אתה נראה כן?! סתם זרקתי רעיון, זה בוקר והייתי מסטולה תקדם..
שואל השאלה:
מסכים ומחזק
אני חתיך מדי איך אפשר
מסכים ומחזק
אני חתיך מדי איך אפשר
אנונימי
כי לא באלהן?..
מה זאת השאלה הזאת
מה זאת השאלה הזאת
שואל השאלה:
אבל עדיין למה?
אבל עדיין למה?
אנונימי
שואל השאלה:
העלבת אוצי עד עמקי נשמתי
העלבת אוצי עד עמקי נשמתי
אנונימי
^
מהשתגיד ;-;
מהשתגיד ;-;
שואל השאלה:
אז את אומרת שאני מכוער???????
אז את אומרת שאני מכוער???????
אנונימי
שואל השאלה:
אה זה בן
טוב אז לא נעלבתי
אה זה בן
טוב אז לא נעלבתי
אנונימי
באותו הנושא: