17 תשובות
אולי כי אתה לא הטעם שלהם או כי לא כל מה שמעניין אותם זה גברים
כי ככה?
מה יש להסתכל?
לוזריות
זה לא מנומס להסתכל על אף אחד חח
שואל השאלה:
^^מחזק
אנונימי
בעיקרון יכולות להיות לזה מלא אפשרויות.
אולי אתה יפה מידי?
אולי הן מתביישת?!
אולי לא כל מה שמעניין אותם זה בנים?!?
אולי כי בנות בחיים האמיתיים לא יסתכלו על כל בן שעובר ברחוב?!?!
שואל השאלה:
^טוב בנוגע ליפה מדי זה לא אפשרי, אם הייתי יפה מדי היו מסתכלות עלי ברחוב, זה סתם תירוץ טיפשי.
אנונימי
חוצפניות איך אפשר , אני אפילו הייתי מסתכל
מסנוורות מהיופי מסכנות
אנונימי
^^^^^אין לי שמץ איך אתה נראה כן?! סתם זרקתי רעיון, זה בוקר והייתי מסטולה תקדם..
שואל השאלה:
מסכים ומחזק
אני חתיך מדי איך אפשר
אנונימי
כי לא באלהן?..
מה זאת השאלה הזאת
_E
שואל השאלה:
אבל עדיין למה?
אנונימי
שואל השאלה:
העלבת אוצי עד עמקי נשמתי
אנונימי
^
מהשתגיד ;-;
_E
שואל השאלה:
אז את אומרת שאני מכוער???????
אנונימי
שואל השאלה:
אה זה בן
טוב אז לא נעלבתי
אנונימי