3 תשובות
תלוי באיזה תפקוד
מה ממתי נותנים 100% נכות.
אנונימית
אוטיזם זה מוגבלות שכלית (שיכולה לבוא גם אם מוגבלויות נפשיות אבל לא תמיד) וזה תלוי איפה הבן אדם על הספקטרום. אם יש לך תיפקוד ממש נמוך יכולים להביא לך 100% נכות אבל בדרך כלל לא עושים את זה (ניראה לי) גם לי יש מוגבלות שכלית והיא אומנם פחות חמורה מאוטיזם אבל היא ממש דומה ובקושי מקבלים על המוגבלות שלי אחוזי מוגבלות ומקבלים רק במצבים ממש חמורים אז לא הגיוני לי שבאוטיזם יכבלו 100% גם אם הם אם תפקוד גבוהה וגם אם הם אם תיפקוד נמוך