6 תשובות
לא
אוטיסטים בתפקוד גבוה הם כמעט כמונו כנראה שאצל רובם יהיה לך קשה לשים לב
לא תפקוד נמוך יותר גרוע..
תפקוד גבוה - די זהים לבני אדם בלי אוטיזם
תפקוד נמוך - אתה תראה שהם אוטיסטים
אוטיסטים רבים לא אוהבים את השימוש במונחים תפקוד גבוה/נמוך...