6 תשובות
כן, זה לא היה בכוונה מה יכלת לעשות??
זה לא בכוונה הכול טוב
כן ברור הכל טוב
כמובן שזה היה בשוגג, אבל גם על זה יש לעשות תשובה :)
4 חלקים לתשובה:
1 ידיעת החטא (לדעת שעשית משהו אסור, גם אם זה היה בשוגג)
2 וידוי (להתוודות להשם יתברך על זה, "חטאתי, עויתי, פשעתי)
3 חרטה (להתחרט על המעשה)
4 קבלה לעתיד (לקבל על עצמך *בלי נדר* לא לעשות את זה עוד)
אשרייך בהצלחה:)
4 חלקים לתשובה:
1 ידיעת החטא (לדעת שעשית משהו אסור, גם אם זה היה בשוגג)
2 וידוי (להתוודות להשם יתברך על זה, "חטאתי, עויתי, פשעתי)
3 חרטה (להתחרט על המעשה)
4 קבלה לעתיד (לקבל על עצמך *בלי נדר* לא לעשות את זה עוד)
אשרייך בהצלחה:)
שואל השאלה:
^אכלתי עוד פעם בטעות
זה פיזית נכנס לי לאוכל
^אכלתי עוד פעם בטעות
זה פיזית נכנס לי לאוכל
אנונימית
^ שואלת השאלה@
חלק מספר 4 הכי חשוב ^^
חלק מספר 4 הכי חשוב ^^
באותו הנושא: