24 תשובות
זה לא נורא . אל תדאגי
תהפכי לאנט מן
איככס
אבל לפחות תנצלי את זה ותתקשרי אליהם יתנו לך המון דברים חינם כפיצוי
אנונימית
נשמע שהם פשוט השאירו את הקורנפלקס פתוח או משהו לא נראלי שהיא פתחה את החבילה והיא הייתה חדשה והיו נמלים ^
שואל השאלה:
כן הקורנפלקס היה כמעט נגמר ואכלתי מה שנשאר
אנונימית
היה כמעט נגמר
עברית צחה
פעם הבאה תגלגלי את הקופסא ותשימי אטב כביסה + לשים בתוך הקופסא.
אף פעם לא יחזרו נמלים. נשבע בהן צדק
לכי אל הנמלה עצל
מה הבעייה בנמלים גם דואה ליפה אוכלת אותם....
אנונימי
לפחות הרווחת חלבון
יש בזה הרבה חלבון
לא יקרה כלום אל תדאגי שתי מים וזהו
הרווחת מנה בשרית על הדרך חחח... סתם. קורה. אבל זה סימן שהקורנפלקס לא היה סגור כמו שצריך ואטום. כמובן שיש לזרוק את הקורנפלקס ולקנות קופסא אטומה שבה הוא יאוחסן ולא בקופסא המקורית. בקורנפלקס יש המון סוכר ולכן הייתה שם חגיגת נמלים. כדאי לחשוב פעמיים אם זו הארוחה המועדפת עלייך בבוקר
מלא חלבון אחי
סתם
אבל לא יקרה לך כלום אח
תשתה מים חמים
#אמארוסיה
אנונימית
אני זוכרת שהייתי ילדה קטנה ונכנסו נמלים לחבילת קורנפלקס אז סבתא שלי הפרידה לי את הקורנפלקס מהנמלים כמובן שלא אכחתי אבל זה דוחהץ
עכשיו אני לא מסוגלת לאכול קורנפלקסס

פעם הבאה תסגרו טוב את הקופסה או שתעבירו לקופסה אחרת...
ולא נורא לפחות את לא צמחונית (אני מקוה)
מקווה*
נמלים זה חלבון תאכלי
^ חברים זה גבר
למה כולם פונים אליו בלשון נקבה
אופס
לא נורא, תוספת חלבון
פעם אכלתי סוכריה על מקל עם נמלה אבל היא ככ קטנה שהיא לא משפיע לך על הגוף וזה אפילו בריא לך חלקית
אמאלה כמה נעצים קיבלתי קודם
לא נורא זה חלבון