6 תשובות
זה סימן שתהיי יותר זהירה בדרכים
מצטערת לשמוע. אבל ממש לא.. אם כבר ללמוד מזה ולהיות זהירה בדרכים
לא נשמה תמשיכי לחיות, סבתא לא הייתה רוצה שתפסיקי בגלל שהיא הלכה
לא
זה סימן שמעל גיל מסויים אסור לנהוג
שואל השאלה:
היא לא נהגה היא חצתה כביש
היא לא נהגה היא חצתה כביש
אנונימית
באותו הנושא: