2 תשובות
הלו גברת
תחשבי שאת המצילה שלה ! היא נהרגה מהתאונה ואת תזהרי בכביש , ותנהגי בזהירות בשביל שזה לא יקרה לאנשים אחרים
משתתפת בצערך❤
זאת הרגשה מאוד הגיונית, את יכולה גם לקחת הפסקה של כמה שבועות אבל כדאי לך להתגבר על הפחד הזה. כל עוד תנהגי באחריות ותהיה ערנית לסביבה שלך הסיכוי שיקרה לך משהו מאוד נמוך.